poniedziałek, 18 lipca 2011

My chanell on youtube :)

Heej :0
Ale dzisiaj mamy słoneczny dzień ... Wczoraj do Hyznego wzięłam sobie przybory do rysowania i zaprojektowałam parę butów. Tak z nudów ^^ Potem wstawię fotkę.
A tak dla Jessici buty są turkusowe i takie na obcasie :D
Dzisiaj rano bylam w Rzeszowie, kupić coś na dzisiejsze Pidżama - Party z A i S. Przychodzą do mnie o 14 i u mnie będziemy przez cały dzień. Napewno wieczorem oglądniemy jakiś horror. Chciałabym oglądnąć drugą część Wzgórza Mają  Oczy, ale dziewczyny nie chcą tego oglądac bo jak mawia S : To jest zarzynanie, a nie horror.  Haha ^^ Nie pomijam kwesti, ze ja tez się tego boję, no ale to jest fajne. Z taką piłą, albo np. jak gość odgryzł głowę takiemu ptakowi ( chyba kanarkowi) 24 stycznia oglądałyśmy I część , a potem nie spałyśmy prawie całą noc.
Niedawno zrobiłam sobie kanał  na youtube. Zapraszam do sub. Mam pomysł aby zrobić filmik, który będzie reklamował mojego bloga. 
Tutaj moj pierwszy filmik czyli takie jakby karaoke piosenki Codiego Simpsona On my mind, jestem od niej uzależniona. Posłuchajcie.

http://www.youtube.com/user/Makea118?feature=mhee