niedziela, 17 lipca 2011

OBÓZ

Dziękuje wam za komenatrze. Nie sądziłam, że nagle wszyscy dostaną ChelsyFever i zaczną tak nagle komentować. Przy jednej notce było aż 27 komentarzy. Bardzo się z tego cieszę. Dziekuje ;*

Chciałabym znaleźć tutaj kogoś KTO JEDZIE NA OBÓZ ZHP MIELEC 30 LIPCA-10SIERPNIA ?
PISZCIE :)

Zaraz jadę z Gabi i moimi rodzicami, i oczywiście z bratem do Hyżnego. Bierzemy ze sobą Deasy ;) Postaram się napstrykać trochę zdjęć tamtego krajobrazu i wstawić na bloga.
Jeszcze raz dziękuje za komentarze. Myślałam, ze gały mi z orbit wylecą :)Nie wiedziałam, ze moje marzenia o blogowaniu mogą się tak szybko spełnić. Zawsze chciałam mieć bloga takiego popularnego jak np. Poppy. Owszem wiem, ze mój blog nie dorasta do jej bloga do pięt, no, ale cóz... Każdy zaczyna od zera ;p

 A to zachód słońca... Zdjęcie z galerii obozowej, na który jadę. Ja też tam będę
BĘDZIECIE MOGLI OGLĄDAĆ MNIE NA OBOZIE, NAWET WTEDY GDY MNIE NIE BĘDZIE. ZDJĘCIA CODZIENNIE SA DODAWANE NA ZHP.MIELEC.PL