wtorek, 19 lipca 2011

Obiecany rysunek ^^



Hej. Obiecałam, że zrobię kilka zdjęć tych
gór w Hyżnym. Jednak przez całą drogę słuchałyśmy z Gabi muzyki na moim telefonie więc miałam słabą baterię. Lecz udało mi się zrobić jedno zdjęcie. Prosto z sadu mojej babci. Ładnie tam mają no nie ? :)
 Oto buty. Jak się wam podobają ? W mojej wizji miałam zupełnie inny fason, no ale cóż... Wyszło mi coś takiego. ale chyba też nie jest złe no nie ? ;)

 A to zdjęcie jest bardzo stare. Zrobiłam je kiedyś gdy graliśmy w siatę. Ostatnio w ogóle zaczęłam robić zdjęcia. Fotografia staje się takim jakby moim drugim hobby












                                          UWAGA !

OD KILKU TYGODNI PEWNIE NIE ZAUWAŻYLIŚCIE, ALE NIE POJAWIAJĄ SIĘ TUTAJ JUŻ MANGOWE RYSUNKI. SKOŃCZYŁAM Z TYM. DLACZEGO  ? BO WSZYSCY, W TYM JA SAMA UWAŻAM, ŻE TO DZIECINADA. JEŻELI CHCIAŁABYM PÓJŚĆ KIEDYŚ DO SZKOŁY PLASTYCZNEJ TO MUSZĘ SIĘ WZIĄŚĆ ZA COŚ POWAŻNEGO. ZACZYNAM WIEC POWOLI RYSOWAĆ REALISTYCZNYCH LUDZI, A TAKŻE PROJEKTOWAC UBRANIA ;) WSZYSTKO JAK ZAWSZE BĘDĘ DODAWAC NA BLOGA !!!!!!!!!