wtorek, 5 lipca 2011

Stardollowo ;)

W tej notce zaprezentuję internetową grę dla dziewczyn - stardoll. Pewnie dużo z was nie raz w tą grę grało. 
Jeśli ktoś z was jest od tego uzależniony tak samo jak ja to wbijajcie do mnie - Princessa_115. Komentarze w księdze Gości mile widzialne.
Niektórzy twierdzą, że stardoll to zwyczajne ubieranki. Wcale tak nie jest. To gra, w której tworzymy swoją własną postać, można tez chłopaka i zajmujemy się nim, robimy zakupy, możemy edytować jego fryzurę, malować itp. Można tam poznać naprawdę świetnych ludzi. Poznałam tam bardzo ciekawą osobę - Czekoladka5 Jest to moja najlepsza przyjaciółka z internetu, mimo, że mieszkamy tak bardzo daleko.  Możecie wchodzić na jej blog : werusia-blog.blogspot.com Ona również rozpoczyna karierę rysowania mangi.
Ale wróćmy do tematu gry. Można powiedzieć, że kiedyś było inaczej, kiedyś było lepiej. Członkostwo Superstar, kosztowało kiedyś 10 zł i było 300 stardolarów, a teraz jest za 11.07 zł i jest 100 stardolarow, ale i tak chyba nikomu to tak nie przeszkadza. Niedawno admini wprowadzili dziwną walutę Starmonety, tez mi nie przeszkadzają, ale kiedyś było inaczej...
Ja osobiście gram na stardoll od 2009 roku, w tym, że ukradli mi już jedno konto więc zaczęłam od początku w styczniu 2010. Pamiętam jak razem z Gabi byłyśmy od tego uzależnione, nadal jesteśmy. Do niej też zapraszam, jej konto to mili952 
A teraz zdjęcia mojej meedol