wtorek, 5 lipca 2011

Jubileuszowa notka - prawie 10.000 tysięcy wejść !

Czeeść. 
Przed chwilą dopiero weszłam na bloga i zobaczyłam, że aktualnie licznik odwiedzin wskazuje 9.024. Już niedługo 10.000 wejść ! 
Pamiętam, jak jeszcze niedawno pisałam o tym, że była 100 notka, a teraz jest już 154 :P

Podsumowanie :

154 Notki
9.024 wejść
175 komentarzy.
Blog prowadzony od 25 października z przerwą do kwietnia. Oficijalnie jest prowadzony od świąt wielkanocnych, a dokładnie od niedzieli wielkanocnej.

Ciekawe co by bylo gdyby wtedy u kuzynki mi się nie nudziło. Pewnie zapomniałabym o tym blogu i już nigdy go nie prowadziła.

Farbujecie włosy szamponetką ? W końcu są wakacje, na których możemy robić co się komu podoba :p. Ja farbuję, ale dopiero 30 lipca gdy razem z Olą pojedziemy na obóz ( oczywiście wstawię fotki) Na początku chciałam się ufarbować na rudo, ale gdy  zobaczyła jak ufarbowała się moja koleżanka ze starszej klasy to zrezygnowałam -.-  I postanowiłam ufarbować się na brązowy. Nie wiem jeszcze jaki to dokładnie będzie odcień. Niedawno z Grubsią byłyśmy w sklepie i oglądałysmy, ale jednak te kolory były dupne ;p. 
11 lipca jak już wiecie jedziemy z G do Graffici, tam jest Roosman więc tam napewno będzie duży wybór.

Dodaję animację dla Grubsi :)
+ kilka Love obrazków ^^

Conversy <33. Chciałam takie jedne licytować na allegro, ale pod koniec wycenili je na 72 zł :/ Mi się podobają czerwone za kostkę, a Grubsi turkusowe 

                <33







 Ostatnia animacja z dedykacją dla Grubsi. Zgraj sobie na telefon ^^


Nie lubię Codiego Simpsona, ale ta piosenka mi się podoba + dodaję najnowszy teledysk ^^