poniedziałek, 4 lipca 2011

Zepsute USB :[

Hej, dzisiaj jeszcze jedna notka. Tylko teraz jest strasznie późno. Chyba zawieszę bloga. Miałam kilka USB, chyba 5, trzy są na myszkę, klawiaturę i głośniki, a te dwa były wolne. Były - jedno się wypaliło, a to drugie chodziło do teraz i całkowicie się rowaliło. Nie wiem, albo zawieszę bloga, albo narazie nie będę dodawała rysunków. Dzisiaj narysowałam takie fajne trzy obrazki :(

Jutro jedziemy z Grubsią do sklepu. Ona po show, a ja po bravo. Jest taki fajny naszyjnik z pacyfką w bravo ^^
W czwartek jadę na darmową wycieczkę do Krynicy i Nowego Sączu z chóru, z kościoła. Napewno nie będzie mnie cały dzień, chyba, że skonfiguruję sobie blipa na fonie i dodam jakieś notki ^^


Znalazłam fajną animację, a jutro dodam jeszcze fajniejszą dla Grubsi , specjalnie dla niej z Hello Kitty ^^