wtorek, 30 sierpnia 2011

Ostatnia taka noc :c

Zwykle codziennie na wakacjach o tej porze mogłam sobie siedzieć na necie bez końca. Aż do rana... A dzisiaj  ? To ostatnie takie nocne posiedzenie. Jutro o tej porze, to pewnie będę musiał już spać i myśleć o tej durnej szkole... Przynajmniej w tym roku będę miała plastykę. Idę do pierwszej gimnazjum, a w szóstej klasie nie miałam ani plastyki, ani muzyki, może to i dobrze bo muzyki nie lubiałam, ale ten drugi przedmiot wręcz przeciwnie <3

Chciałabym cofnąć czas, wcale się w tobie nie zakochać i żeby wszystko było okej, cofnęłabym także kilka życiowych błędów, które popełniłam przez te wszystkie lata.

Oj ja bardzo chętnie cofnęłabym czas, najlepiej tak żeby się w ogóle nie urodzić -.-

Jutro pewnie dodam jeszcze jakieś notki, a kolejne będa już 1 września :C Nie chcę, nie chcę, nie chcę, nie chcę i koniec tam iść : / !

♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥