wtorek, 30 sierpnia 2011

Szkoła :c

Cześć, Przepraszam, że tak długo nie dodawałam żadnej notki. W niedzielę wróciłam do domu, a teraz to tylko już sprawy szkolne :c Dlaczego to nie moga być sprawy wakacyjne, pojutrze do szkoły, ale ja wcale nie chcę tam iść ! ;(
Całe szczęście wczoraj Jessica wróciła z Bieszczad, tak to chyba zanudziłabym się na śmierć. 
Teraz szukam jakichś fajnych ubrań na allegro w stylu Japan Style, na chłodniejsze dni. Sprzedaję także mój telefon - LG Bali. Stan idealny, nie ma ani jednej rysy, używany, cena to jakieś 300 zł, ale można się jeszcze utargować.
Wczoraj byłam dwa razy na basenie ^^ Gdy wróciłam do domu byłam wykończona.
Jessica, kupiła mi świetny naszyjnik i do tego kolczyki w Bieszczadach ;

  
     Dokładnie takie samo jak to czarne. Później dodam wam więcej jego zdjęć, a to jest znalezione w necie.
Gdy Jess wróci z Rzeszowa to może pójdziemy na Frugo.
Zapomniałam wam powiedzieć ^^.
Kupiłam deskorolkę ! Uczę się jeździć. Mój brat już trochę umie, więc mnie też nauczy. Pójdzie z nami pod szkołę, idę bo jeszcze muszę znaleźć ochraniacze, żeby sobie nie obedrzeć kolan na nowy rok szkolny.