niedziela, 14 sierpnia 2011

REKLAMUJEMY BLOGI :)

Pomysł ten podsunęła mi Martyna, która napisała abym podała jej linka w notce.
Kto z was chce aby wasz blog był bardziej, że tak to ujmę popularny ? Nic wiele nie trzeba robić, tylko obserwować mojego  bloga, i dodać link swojego w komentarzu. Napiszcie także na swoim blogu :

www.magicznypedzel.blogspot.com - Chcesz aby twójk blog był bardziej popularny ? Zgłoś się pod notką :)

Myślę, że dla niektórych to może wiele znaczyć, a ja nie oczekuję wiee w zamian. 
To będzie trwało przez cały czas. Pod każdą notką będę dawała oznaczenie i pisała o waszycvh blogach.

Blog Martyny : http://www.xfashionistka.blogspot.com/

Wbijajcie tam, naprawdę zaczyna się ciekawie :)

____________________________________________________________________

Niedawno wróciłam z zakupów z Jess, kupiłam zegarek, identyczny taki jaki chciałam mieć :

  Nie widać go wyraźnie. Dałam za niego 30 zł. No, ale cena i tak jest dobra. W Galerii Graffice był za 44 Oo
Kupiłam sobie jeszcze kolczyki i bransoletkę z ćwiekami, a zdęcia wstawię jutro, albo może jeszce dzisiaj. Dodam także zdjęcie moich nowo pomalowanych paznokci :D