sobota, 13 sierpnia 2011

Nails ^^

Dzisiaj razem z Jess trochę się nudziłyśmy. Przyszłam do niej aby zrobiła mi paznokcie.  Wyszły jej świetnie, aż trudno mi pisać. Nigdy nie miałam aż takich długich...

 Co o nich sądzicie ? Tylko trochę zdjęce mi się dziwne zrobiło. Chciałam mieć pękające, ale jednak ten francuski fajniej wygląda
:)

Dzisiaj wiem, że notka jest krótk, ale to dlatego, że tak dziwnie mi się pisze. Jutro jadę z Jessicą na zakupy, ale jeszcze nie wiem czy napewno. Poszukuję tego gumoego zegarka jelly. Mój wymarzony to niebieski lub czerwony, ale chyba wybiorę niebieski bo będzie mi pasował do nowych butów i wielu rzeczy, a czerwony prawie do niczego ...




Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie z nad morza. Robiłam je chyba w pierwszy dzień zaraz po przyjeździe gdy pogoda jeszcze nam nie dopisywała :[ Jednak zaraz na drugi dzień wyszło słońce i po raz pierwszy weszliśmy do morza.
W przyzłym roku może uda mi się wyciągnąć Jess na ten obóz ^^ No bo w sumie to ona będzie mogła jeszcze jechać bo będzie miala wtedy 16 lat, a ja 14 :)