piątek, 12 sierpnia 2011

Pamiętne piosenki z obozu ^.^

Gdy odjeżdżaliśmy chciałam jak najszybciej być w domu, wyspac się, jeść ile chcę, robić co chcę. Jednak gdy dojechałam do domu, zobaczyłam się ze wszystkimi mi bliskimi osobami to po godzinie znowu chciałam tam byc. 
Jednak najważniejszymi wspomnieniami nie są zdjęcia, jest muzyka.  Nauczyłam się tam tańczyć tańca belgijskiego, do tej melodii ;


Gdy słyszę tą melodię to kojarzą mi się te wieczorne wygibasy i komary, haha.
Wcześniej słyszałam kilka razy w radiu piosenkę Snopp Dog - Sweat, jednak nie robiła ona na mnie żadnego wrażenia. Ale gdy wracaliśmy to zamiast :
I just wanna make you sweat, w autokarze śpiewali ; I just wanna make kanapka ! :D

Byłam na koncercie Eneja, zespołu, którego wcześniej szczerze nie zbyt lubiłam. Piosenka radio hello poprostru mnie irytowała, ale po tym koncercie to jedna z moich ulubionych :d


Gdy słyszę te piosenki to chcę do Karwi <3 jednak muszę czekać aż cały rok : [