środa, 24 sierpnia 2011

Wasze zdanie na temat Honoraty Honey Skarbek



Tą notkę chcę poświęcić blogerce, a także początkującej piosenkarce - Honoracie Honey Skarbek, lub poprostu Honey.
Wiele z was  na  pewno jest jej anty fanami, każdy ma swoje zdanie.  Jeśli chodzi o mnie to nie mam nic do niej, lubię jej słuchać. Jej kariera rozpoczęła się podobnie jak Justina Biebera, kto wie, może dlatego liczba jej antyfanów tak wzrasta ? Jednak nie wiarygodne i nie do pojęcia jest to, jak młoda dziewczyna, blogerka, z małej miejscowości może osiągnąć taki cel, tak szybko. Honey pisała na swoim blogu, że ma 15 minut do sklepu w Niemczech, cóż fajnie pewnie jest mieszkać w przygranicznym Zgorzelcu. Stamtąd właśnie pochodzi Honey.  Ma 18 lat i można powiedzieć, że jest nową gwiazdą.  W marcu wydała płytę, która ponoć świetnie się sprzedaje. Ja jej nie mam, ponieważ wolę ściągnąć i przesłuchać cały krążek z internetu, ale mam dla was obrazek singla, z którym może już się spotkaliście




Honey jest zapraszana na różne imprezy/koncerty/festiwale/rozdania nagród, w którym przeważnie śpiewa swoje przeboje. Uczestniczyła m.in. na Top Trendy, gdzie zgarnęła statuetkę gwiazdy internetu, a także zaśpiewała piosenkę ,,Runaway'' a także na Eska Music Ewards. Pewnie wielu jej fanów i czytelników zapamięta tamten występ.
,, Honorata Skarbek śpiewała z Playbacku, ciekawe po co Eska robi takie gale jak i tak wiekszośc gwiazd śpiewa z pb.'' - pisze uzytkownik youtube po wysłuchaniu nagrania z koncertu.
Na blogu Honey czytałam jak było naprawdę, miała wtedy anginę, przed wystepem nagrywała wersję ,,no one'' na żywo, po 30 sekund zanim znowu zaczeło boleć ją gardło, więc to był pb bo owszem ruszała tylko ustami, ale nagrywała swoja własną wersję, a nie oryginał. Zresztą sami poszukajcie sobie ten filmik na youtube i przysłuchajcie się, że nie brzmi to jak prawdziwa i oryginalna wersja tej piosenki. 
Ja mam dla Honey wielki szacunek, nie jestem jej anty fanką, wręcz przeciwnie należę do grona fanów. Osiągnęła to o czym inne blogerki mogą tylko pomarzyć,  a wy co sądzicie ? Napiszcie w komentarzach bo jestem ciekawa reakcji mojej czytelników i waszych zdań, czekam ;)