wtorek, 13 września 2011

Dzisiaj miałam całą porysowaną rekę ,,opisami``. Każdy się na to patrzył, nawet jedna dziewczyna ze starszej klasy to ode mnie odgapiła. On też się na to patrzył ♥ Jest już narazie dobrze, chyba...
Musiałam trzymać rękę pod książką na całej lekcji Geografii, tak mi zdrętwiała, ze weźcie. 
W sobotę dodam tylko krótki post zaraz z ranka. O 14 wybieram się na imprezę, na urodziny do kolegi i na pewno wrócę bardzo późno. Rano więc dodam zdjęcia mojego stroju i fryzury ;)
Zanim zaczęłam zmywać moją rękę, zrobiłam oczywiście zdjęcia ^^






    Powyżej zdjęcie z mojego anime, które ostatnio oglądałam - Bokura ga ita ♥ O miłości ! W ostatnim odcinku ryczałam jak bóbr. Normalnie nie mogłam tego pohamować, nawet na Tytanicu, który kiedyś oglądałam z A i S tak nie płakałam ! ( a popłakałam się w połowie drugiej części) według mnie to anime warte oglądnięcia !♥

Dopiero przyszłam ze szkoły więc idę coś przekąsić, <3