niedziela, 11 września 2011

Kolczyki od Jessici ^^

Wczoraj byłam z Jess na spacerze. Byłyśmy w sklepie, na Frugo. Później na moście. Był tam taki gość z dziewczyną i on miał takie czaderskie okulary, przez które widział ryby w wodzie ! Też chcę takie. 
Mówię do Jessici :
- Chcę takie na urodziny !
- Powiedz (....) niech ci kupi
:D
A przed spacerem dostałam od niej kolczyki
  Jeszcze raz dzięki Jess ;**. Czerwonee ♥ Ona zamawiała całą paletę, było chyba 12 par, różnych kolorów, opłaca się na allegro, bot ak to jedna para kosztuje chyba 2.50
Mam dla was jeszcze zabawne zdjęcie Deassy. Gretta woziła ją tak przez cały czas, a ona spokojnie siedziała [ Co było dośc dziwne]

Tylko wtedy się odwróciła, ale i tak fajnie to wygląda.
Zobaczcie także moją małą kolekcję rzeczy z Ying i Yang. Jestem już trochę mniej maniaczką z tym znakiem, teraz coraz bardziej zaczełam interesować się japonią, oglądam anime, znów rysuję mangę. Teraz też mam obsesję na punkcie czerwonych ubrań♥


Jeszcze tylko zapomniałam dodac kolczyki, takie małe wkręcane.

Od dzisiaj oszczędzam ! Muszę uzbierać trochę dużą sumę do zimy. Zamierzam kupić sobie czerwone spodnie, takie jak te poniżej

Jeśli skomponuję ją z moją bejsbolówką, powiedzmy bluzką w biało-czarne paski, lub jednokolorową czarną lub białą i białymi trampkami będzie git ! Mam właśnie wszytko co wymieniłam oprócz spodni. Byłam dzisiaj na zakupach i widziałam czerwone i granatowe. Jak uzbieram to sobie kupię, dlatego dzisiaj piję ostatnie Frugo w roku. Trudno, ale wydając 2 zł dziennie na Frugo, a patrzeć na to z takiej strony, że z tego zrezygnuję to w 30 dni uzbieram 60 zł, a wtedy już niedużo mi do nich braknie więc może mama mi coś dołoży :)

Usunęłam weryfikację obrazkową przy komentowaniu bloga, teraz będzie łatwiej wam go komentować, więc liczę na więcej komentarzy ♥