piątek, 9 września 2011

Oczekiwane rysunki ^^

Dzisiaj zamówiłam bejsbolówkę ♥ Taką jak wam pokazywałam, czerwoną, z literą M. Wielu anonimowych czytelników często piszą do mnie komentarze abym dodała rysunki, obiecałam, że je dodam. Narysowałam ich strasznie dużo, ale większość to szkice. Mam dla was trzy rysunki. Jeden jest prawie wykończony, a drugi całkowicie skończony : 




Co o nich sądzicie ? Ps. Ten z Bejsbolówką kolorowalam zaraz po przyjeździe na obóz. Wszyscy się rozpakowywali, a ja z walizkami przy łóżku rysowałam ♥ A co powiecie na tą Skejciarę i Dresa ? ♥
Zapraszam was teraz jeszcze na małą galerię :


Na przerwie, na szkolnym bosiku. Brr.. Było strasznie zimno i zapowiadało się na ogromną burzę, ale cóż... Pozory mylą

 Nie wiem czemu, ale podoba mi się to zdjęcie. ♥



Powyższe zdjęcie zrobione przez M :)


A to kiedyś na spacerze z Deassy i Jess lub Grett. Czasami gdy na serio mi się nudzi, a wypiłam już Frugo często robię zdjęcia ♥ Szkoda, że to się już skończyło. Teraz zaczęła się szkoła, zło, mrok i matematyka, więc nie chodzimy tam już zbyt często

Deassy ♥ Dzisiaj ostro się na nią wkurzyłam ! Pogryzła mi całą książkę którą pożyczyłam od koleżanki, o czym pisałam w notce wcześniejszej, musze odkupić...


Kiedyś pamiętam na boisku szkolnym zrobiłam do serrce, teraz jestem załamana. Nie wiem jak taka jedna osoba może robić mi coś takiego. Ci co powinni wiedzieć, wiedzą o co chodzi, a ci co nie wiedzą, nie powinni i nie muszą wiedzieć ... 
Na serio lubiłam kiedyś tą osobę, ale nie wiedziałam, że potrafi coś takiego zrobić -,-