poniedziałek, 5 września 2011

♥ Gdy przestaniesz znaczyć już cokolwiek dla mnie.♥

Na dzisiaj nie mam jeszcze dla was rysunków, ale wpadnijcie jutro ! O siedemnastej nowa galeria, kilka nowych projektów, rysunków, serdecznie zapraszam.
Nie dodaję nowych notek, ponieważ nie wiem o czym dodawać bo Deassy pogryzła mi kabel od telefonu -.- Będę musiała od kogo.ś pożyczyć, a jak nie to poprosze Jessicę.
Macie tutaj kilka fajnych tapet :








ironia.. kiedy placzac przez Ciebie wiem, ze tylko Tobie dalabym sie teraz przytulic. 

_________________________________________________________________

Co u was w szkole ? Bo u mnie sama męka. Codziennie siedem lekcji, tylko dzisiaj mieliśmy sześć i chyba zwialiśmy z zajęć wyrównawczych, ale chyba, nie wiadomo *.*  
Dzisiaj koleżanka z klasy pożyczyła mi fajną książkę ,,Czerwień Rubinu`` , którą czytam przez cały czas. Wciągnęła mnie już od pierwszej strony, aż czytałam ją na Technice. Jutro dwie godzine matmy ! Weee ! Czyli dwie godziny robienia tego co się chce ! I przepisywania działań z tablicy :). Czytał ktoś może ta książkę ? Wydaje się już ciekawa. Inna koleżanka pożyczyła mi ,,Agencjia złamanych serc`` to akurat było z biblioteki, a ona tylko przepisała ją na mnie. Pff.. Mam strasznie głupią lekturę - Antygona ! Nie chcę mi się czytać jakiegoś durnego wiersza na 20 stron, sama napisze lepszą epopeję. Już taką o Nim napisałam tylko jest strasznie chamska :D
Spadam do Grace, na winogornkoo ♥