piątek, 2 września 2011

♥ Godzinami szukam powodu aby wysłać ci dwukropek z gwiazdką ♥

yyy.. No, ale ciągle tego powodu znaleźć nie mogę :c Nie wiem o czym z nim pisać na gg, aby był takiii dłuuuuugi temat, abyśmy się żegnali ♥


Jak dzisiaj u was w szkole ? Taki oficjalny pierwszy dizeń nauki, bo u mnie super ! Na Historii wcale nie jest źle, nauczyciel jest super !
No i widzę go na każdej przerwie ♥ Na wakacjach już mi to trochę minęło, ale gdy go wczoraj widziałam i te jego brązowe oczy, które wyglądają jak herbata bez cytryny ♥ No to nie mogłam... Zmowu to wszystko wróciło :( Czas pokaże co się bedzie działo ♥
Sorka, że nie dodaję ostatnio swoich zdjęć, ani zdjęć robionych przeze mnie, ale nie mam czasu, szkoła... Ale dzisiaj narysowałam w notesie fajny rysunek z deską i dodam go jutro ♥
Wy też macie już dzisiaj pracę domową ? Bo ja mam ! Odpowiedzieć na kilka pytan z niemieckiego. Pff.. i to pierwszego dnia ?!

Skate <3 
I piosenka, która świetnie mi dzisiaj pasuje ;


Chciałbym z toba pójść lecz nie mogę stawiać kroku, nie pamiętam już jak mam czytac z twoich oczu... ♥

Ps. Od dzisiaj odpisuję na waszym blogu na wszystkie komentarze, które dodaliście i dziękuje za nie ♥