czwartek, 1 września 2011

Sentencje

Hej, nie mam już narazie o czym pisac. Zaczął się rok szkolny więc nie mam pomysłów na notkę, a nie będę was zanudzac moimi przygotowaniami do szkoły.
Mam jednak dla was kilka sentencji, które sama dla was przygtowałam i opracowałam jednak to nie ja je napisałam.

Trzeba komuś zaufać, w coś wreszcie uwierzyć. Każdego ranka podróż zaczyna się od nowa. Dużo lepiej się idzie, gdy podniesiona głowa. Daj sobie wreszcie kredyt zaufania. Masz mało do stracenia,bardzo dużo do zyskania. Każdy ma jakiś talent, więc zacznij coś robić. 
W wielu momentach życia jedyne czego pragniemy to odpuścić i zrezygnować.. A przecież sens tkwi w tym, by odszukać coś, co nie pozwoli nam się poddać. Musimy upadać, po to, żeby umieć się podnieść. podnosimy się po to, by za jakiś czas upaść znowu. Głupie? Nie, takie właśnie jest życie


 Oznaką szczęścia nie bedzie dla mnie czterolistna koniczyna. tylko świadomość, że bedziesz już zawsze .
W pewnym momencie człowiek jest już przyzwyczajony do samotności. wtedy uświadamia sobie, że jest samotny, bo boi się zakochać.



Gdy kogoś kochasz, jesteś jak stworzyciel świata - na cokolwiek spojrzysz, nabiera to kształtu, wypełnia się barwą, światłem. Powietrze przytula się do ciebie, choćby był mróz, a ty masz w sobie tyle radości, że musisz ją rozdawać wokoło, bo się w tobie nie mieści.