czwartek, 13 października 2011

Dzięki niemu dużo się nauczyłam, zmieniłam się, stałam się inna, ale nie spierdala

  Wczoraj nie zdązyłam dodac rysunków bo chyba uzależniłam się od tego radia. Link macie w ostatniej notce.
długo nie dodawałam rysunków, dzisiaj mam dla was dwa. Rysowałam je już chwilę temu, ale jakoś ich nie dodawałam, może to dlatego , że nie wiedziałam gdzie są. Dzisiaj wzięłam się, za powazne sprzątanie swojego pokoju, wszystkie kartki, piosenki, poleciały na dywan. wyszło z tego wszystkiego pięć kartonów. Narazie posegregowałam tylko jeden. Każda kartka dawała jakieś wspomnienie...




Mam obsesję na punkcie czerwonych włosów. Wyżej narysowałam blondynkę...
Pasowanie na gimnazjalistę jest 26 października, czyli - następna katastrofa :(


Zajęcie na matmie i języku P ;)