sobota, 1 października 2011

I kiedy patrzę, jak wszystko mi się je*ie, nie myśl, że wszystko znów jest zależne od ciebie !

  Zmieniłam nazwę bloga  - Smooth Sound - Gładkie brzmienie. Strasznie mi się spodobała.
Teraz już nie ufam niektórym osobom, właściwie to dwum osobom. Co do jednej miałam wielkie nadzieję, które ta druga osoba rozwiała.

Nie wiem już kompletnie o czym pisać, znowu nie mam rysunków. Nie wiem kiedy będą. Nie mam czasu podejść do Jessici, nie spędzamy już prawie w ogóle ze sobą czasu. Nie wiem co się dzieje.

Moja koleżanka - D. udostępniła na fb fajną piosenkę z Pamiętników Wampirów. Osobiście nie oglądam tego, poprostu nie lubię, ale ta piosenka jest fajna ;
  

Teraz mam za lekturę Krzyżaków, do końca października. Jestem narazie na 18 stronie od tygodnia. Dzisiaj pożyczyłam sobie od koleżanki trzecią część zmierzchu i jestem już na 30 którejś stronie, nie wiem jak dla was, ale dla mnie to to jest bardziej wciągające niż ta durna lektura.
Nowa notka będzie jutro, mnyślę, że razem z rysunkiem. 
24 października rocznica prowadzenia bloga, będziemy świętować :D <3