piątek, 30 września 2011

` Może mogę być tak obojętna teraz, ty potrafisz bo patrząc mi w oczy mnie olewasz...`

Nie mogłam pisać. Poprostu nie miałam siły. 
Dyskoteka ? Tak była. Ale nie mam ochoty o tym pisać...
Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Jak pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. 
Nie wiem czemu. 
Dopiero wróciłam, byłam pod szkołą, jak w każdy dzien, bo w końcu mamy Frajdej.
Tak wiem, że pisze bez sensu, ale piszę co mi ślina na język przyniesie -.-
__________________________________________________________


 
Fajna nuta :c.
Ja na serio mialam nadzieję, byłam strasznie głupia.
JUż nawet piosenka Grubsona ,Naprawimy to` nie dodaje mi tej otuchy, tak jak kiedyś. Teraz ona mnie irytuje :/ 
Całe szczęście, że mamy weekend.
Niedługo pasowanie gimnazjalisty. Strasznie się boję mojego przezwiska, myślę, że osoby ze starszych klas powiedzą mi wcześniej ;p.
I wkurza mnie ta baseballówka, kurv* kiedy miała dojść ? Do dzisiaj, Dokładnie 28 września minęło dwa tygodnie. A jej dalej nie ma. A jak nie przyjdzie, z tego pieprzonego Honk-Kongu ? :/
Ps. Mam karę więc notka będzie w piątek, chyba, że może jutro, albo na tygodniu, ale nie obiecuję 
To tyle na dzisiaj, pa <3