poniedziałek, 26 września 2011

A jeśli powiem, że kogoś kocham będziesz wiedział, że chodzi o ciebie ?

Nie byłam dzisiaj u Jessici aby zeskanować rysunki, mam narazie tylko jeden gotowy, reszta to tylko szkice. Zrobiłam zdjęcie moim telefonem, aler nie widać zbyt wyraźnie, dlatego dodam je jak będą całe gotowe, na dzisiaj mam tylko jeden, przepraszam ;*

Dzisiaj miałam ciężki dzień w szkole, niby miało być pełno kartkówek, a nie było nic. Juttro historia :( No i jeszcze te sytuacje w szkole, jest dopiero początek września a już tak strasznie się pozmieniało, normalnie ten wrzesień to jakby normalnie całe życie !

Dyskoteka z czwartku została przeniesiona na pojutrze, czyli środę ! Idę... Będę walczyć, jeśli będzie trzeba. :c.

Rysunek ;


Resztę dodam jutro jak pójdę do Jess.
Byłam dzisiaś z D i S na spacerze,zrobiłam kilka zdjęć :