niedziela, 25 września 2011

Marzenia się spełniają tylko popeirdolen* ludzie je nam odbierają. -,-

Nie będę już zanudzać was moimi uczuciami więc udajmy, że wszystko jest ok...

Jeny no, kiedy przyjdzie mi ta basebolówka ? Dwa tygodnie już chyba minęło ...
Od dzisiaj zbieram na komórkę. Aktualnie mam LG Bali, ale mi się psuje i nie ma wifi, a tego mi najbardziej brakuje.
Zdecydowałam, że nie będę zbierać na spodnie bo kupię sobie na Mikołaja. Zbieram na fajny telefon, z wyglądu i opinii jest dosyć niezły. Nokia c3. Potrzeba mi jakieś 400-500 zł. Narazie mam 15, no ale dostanę napewno kasę na urodziny, jak będę chodzić po kolędzie itp.

Jak wam się podoba ? 

Kurde, nie wiadomo czy dyskoteka będzie, poneiważ jedna nauczycielka nie chce się zgodzić -.-

Będę rysowała rysunki, na gazetkę na dzień chłopaka, więc w tym tygodniu pojawi się nowy post z rysunkami 



Chciałabym podziękować jednej osobie, która rozwiała moje nadzieję i dowiedziała się prawdy, naprawde wielkie dzięki ;*

A inną osobę, mam ochotę zakatować. Nienawidzę. !