niedziela, 16 października 2011

Każdy z nas dostaje kiedyś tam swoją szansę od życia.Szansę, którą dostajemy tylko ten jeden raz. Ja zorientowałam się, że zmarnowałam swoją dopiero po fakcie.

   Hej.
Okazało się, że te czapki są zupełnie tantedne. Ze zdjęcia myslałam, że będzie fajna, bo przecież w housie i reservedzie powinny być takie jakieś fajne ubrania.  Wtedy gdy miałam ją w ręcę, zobaczyłam, że to zwyczajna włóczkowa czapka niczym nie różniąca się od tych co babcia zrobiłaby na drutach.
Kupiłam sobie w empiku japoński magazyn Kyaa i czerwony sweterek, z którego jestem zadowolona. Nietstey nie mam zdjęć poneiważ wymieniłam się z tatą telefonem, a nie wiem gdzie jest od niego kabel.
W CCC zrobiłam pełno zdjęć butów Emu, każde mierzyłam, wszystkie były fajne, ale najlepiej leżały na mnie takie za 120 zł. Kupię sobie je dopiero w przyszłym roku. Na ten rok, narazie nie są mi potrzebne.
Jak wam minął weekend ? Bo ja miałam tylko niedzielę fajną -.- a jutro do szkoły, czyli codzienna masakra przez kolejne pięć dni.
Zapraszam was jeszcze raz, już nie wiem, który raz z kolei, na blog M :  raaaniiisz.blogspot.com/

Czerwone włosy <3 ^^
Właśnie skończyłam oglądać film ` Czytaj i płacz` chyba coś takiego. Ten film jest świetny ! 
Siedzę teraz w trzech swetrach bo mimo, że mam ciepłe grzejniki nadal mi zimno, szukam jakiegoś filmu i czekam na pizzę ^^.