niedziela, 27 listopada 2011

Były momenty, gdy wiedziałam tylko, że muszę żyć dalej. Muszę być silna. I muszę się uśmiechać .. Bo nikogo nie obchodzi, że posypał mi się świat.

Na początek mam do was sprawę. Poszukuję osoby, która potrafiłaby wstawić mi szablon na bloga w domenie onet. Nie taki własny, tylko z internetu z linku. Jeśli ktoś potrafi to proszę o kontakt na gadu 9500751. Bardzo mi na tym zależy. Bo wiecie, zamierzam założyć bloga z opowiadaniem bo niedawno wpadłam na swietny pomysł i już mam obmyśloną fabułę, po kolei każdy rozdział. Tylko nie chcę narazie nic przyspieszać no bo nie wiem czy to wypali bo właśnie mam problem z tym szablonem.  Jeśli wszystko się uda to podam linka, a nawet będzie specjalna stronka i zakładka poświęcona temu opowiadaniu. Wydaje mi się, że na serio zainteresuję każdą czytelniczkę, co do czytelników to nie zagwarantuję, że będzie to interesowac chłopaków.


   Dzisiaj miała przyjść do mnie Basia bo miałam z nią pogadać. Jednak pojechała do Babci, więc prawie cały dzien spędziłam przed komputerem. Musze się jeszcze zająć gromadzeniem materialów na gazetkę klasową i nagrac piosenkę, na płytę na angielski, o kurde masa roboty jeszcze na dziś :o A o piątej jadę z Gabi na basen więc nie mam zbyt wiele czasu, trudno zajmę się tym centralnie w nocy. A jutro na 8:45 ♥. Kurde tylko problem jest w tym, że jutro w szkole i tak muszę być na 7:10 bo piszę zaległy sprawdzian z niemieckiego, który przepadł mi z powodu zawodów w hokeja, o czym pisałam. :/ czyli musze wstać o szóstej coś ;(

Bardzo zależy mi na tym szablonie... 
Proszę was !