niedziela, 13 listopada 2011

Jego oczy, jego usta, jego śmiech, jego dłonie, jego brzuch, jego włosy, on cały .. to wszystko sprawia, że chcę mi się żyć, że istnieje nadzieja i warto wierzyć do końca i marzyć.

Wczoraj nastąpił nowy rekord ! Odtworzen bloga było 245 ! <3 dziękuje wszystkim, któzy na niego wchodzą. Chyba zacznę dodawać więcej notek na jeden dzień. Martwię się troche, ze bedzie mało komentarzy bo chyba zauważyliście, że była chyba zawsze jedna na dzien, a czasami nie było wcale -,- Od dzisiaj będzie dużo na jeden dzień, a przynajmniej będę się o to starała. wiem, że nigdy nie dorównam takim sławnym blogerkom jak Ankyl czy niktwazny, ale moja liczba wyświetleń bloga również mnie satysfakcjonuje.


Jutro szkoła -.- Z jednej strony nie chce tam iść, ale z drugiej strony zobacze A i M. A nie widziałam od początku weekendu, a z M widziałam się ostatnio na tańcach i strasznie się za nimi stęskniłam. Uwielbiam nasze przypały i besztanie kilku osób na przerwach <3 z nimi przerwy mijają jak w sekundę, a na serio mija jakieś pietnaście minut czy coś :)
Pokażę wam moje zdjęcie, robione niedawno, jak sobie przefrabowałam włosy na czerwień, ale to tak tylko ja jeden dzien i nikt mnie nie widział bo to było wieczorem, tak chciałam tylko na próbę i szczerze wam powiem, że przeglądając się wtedy w lustrze, czułam sie tak dziwnie -.- ale te włosy były zajebiste, flamastrami, ale fajnie wyszły. Na lekcjach nieraz dziewczyny mi malują markerami ale tylko końcówki i grzywkę, a niedawno pofatygowałam się i całe pofarbowałam ^^.

Tylko tutaj widac tylko grzywkę i moje oko ;o


Strasznie podoba mi się moje amatorskie przerobienie tego zdjęcia <3.
W zasadzie sama nie wiem jaki mam kolor oczu i tego nikt nie wie. Z czasem moje oczy zmieniają barwę, tak samo jak włosy. Gdy miałam 5 lat byłam blondynką jak mleko i miałam błękitne oczy, a teraz ? Mam włosy w zasadzie chuj wie jakie, ciemny bląd ? Nie wiem -.- A oczy zrobiły się jakoś zielono-szaro-niebieskie. Zwykle gdy sie pytam kogoś aby stwierdził kolor oczu podaje jeden z tych trzech kolorów -,-