piątek, 23 grudnia 2011

nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym być teraz obok Ciebie, czuć Twój uśmiech na swych wargach, dłoń w dłoni, powolny oddech na mym kark, za każdym razem przyprawiający o dreszcze, i czuć jak trzymasz mnie przy sobie, tak cholernie mocno, jakbym była wszystkim czego potrzebujesz.

   
    Na powyższym zdjęciu to kurde mogłabym być ja. Normalnie myślałam, że mnie dzisiaj jakaś choroba weźmie, zresztą przed wczoraj też. Chciałam ubrać w pokoju swoją małą choinkę to się kurde tak srałam z tymi światełkami, że nie mogłam ! Razm za krótkie, za długie, tu wystaje tu. Normalnie myślałam, że nie wytrzymam, ale jednak pieprznęłam tym wszystkim i wyszedł taki artystyczny nieład jak u nas w szkole, w klasie Basi w 04 tylko mam mniej tych pierdół.
Dzisiaj nie dodawałam notki przez prawie cały dzień, ponieważ przez cały czas albo sprzątanie, albo gotowanie, albo pieczenie tych przeklętych placków. Jednak teraz już chyba wszystko skończone, tylko jeszcze jedna masa z budyniem i chyba koniec -,-
                                                         Drodzy obserwatorzy i czytelnicy !
                       Z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia życzę wam  zdrowia,
                       szczęścia, pomyślności, całej fury prezentów, pieniędzy, a także 
                       dobrych ocen w szkole, ale też nie za dużo abyście wszyscy nie byli 
                       kujonami (tak jak to życzyliśmy sobie na wigilii klasowej) Do tego
                       bardzo udanego Sylwestra, abyście spędzili go z zajebistymi                                        osobami.
                       Ja także spędzam super sylwester : Przed komputerem >.< 

   Napisałam życzenia grubszą czcionką aby były widoczne. Nie wiem jak wy, ale ja w tym roku nie czuję już tej magii świąt, którą zawsze czułam. W między czasie przepisuję swoje opowiadanie do zeszytu, linijka pod linijką. No bo nie chce mi się tego wysyłać przez gg czy maila więc chyba będę pisała w zeszycie, albo z komputera będę przepisywała do zeszytu. Wiadomo, że na komputerze, a zwłaszcza na laptopie pisze się szybciej, a nie gryzmoli długo w zeszycie.
   Gdzie spędzacie święta ? Ja jutro na wigilię idę do babci, w pierwszy dzień świąt jadę do drugiej babci, a potem będę już siedzieć w domu.
   Za chwilę będę oglądała film ,August Rush, oglądał ktoś ? Czytałam recenzję i ponoć jest świetny ! <3
  Buhahahah weszłam sobie właśnie na nk, oglądam zdjęcia tych pokemonów młodszych o rok, kończę pisać tą notkę.
   Nie wiem czy będzie jutro.