sobota, 24 grudnia 2011

Prawdą jest że to ciosy od życia i bolesne doświadczenia pomagają nam dorosnąć.

   Jest, nowa notkaa. Myślałam, że dzisiaj nie będę miała czasu na dodanie, jednak jestem chwilkę na komputerze, dopiero co wstałam, fajnie tak wyspać się prawie do dwunastej.  Nie zdążę dzisiaj odpisać na wasze komentarze, może jutro albo pojutrze, przepraszam :*
  Polecam wszystkim ten film - August Rush, jest na prawdę świetny ! Niestety mi nie chodzi megavideo na wszystkich przeglądarkach więc szukałam czegoś na youtube tak trafiłam na zwiastun tego filmu. Ten chłopak był na serio niezwykły, a najlepsze to, że na końcu rodzice go odnaleźli, ale co ja będę więcej opowiadać, oglądnijcie go sobie.
  Mam straszną ochotę na tą gitarę. Kosztuje 230 zł, to mało jak na gitarę, ale muszę uzbierać jeszcze co najmniej żeby była połowa i rodzice mi dołożą. Zobaczcie czyż ona nie jest piękna ? Basi tata ma identyczną i właśnie wczoraj jak u niej byłam to trochę sobie na niej brzdękoliłam, jak to uznała Basia ^^

 
      Ja chcę tą gitarę <3 Chciałabym też umieć na niej grać ^ ^
      Wczoraj nagrałam sobie na płytę piosenkę rh+ i ciągle nie mogę przestać tego słuchać. Cały czas. Wczoraj do pierwszej w nocy przepisywałam opowiadanie i słuchałam mp4, a jak popatrzyłam na zegarek to mi kopara opadła, że już tak późno, przepisałam 13 kartek linijka pod linijką, a w ogóle mnie ręka nie bolała, strasznie przyzwyczaiłam się pisać tak dużo.
   Wiem, że dzisiaj strasznie krótka notka, ale muszę spadać na przygotowania wigilijne, paa <3 i wesołych świąt jeszcze raz.