niedziela, 25 grudnia 2011

Dobrze wiem , że biegnę za czymś czego nigdy nie złapię . Jednak nie mam ochoty przestać za tym gonić .



Słyszysz ? Muzyka... Wszędzie ją słyszę. W wietrze... w powietrzu.. w świetle. Jest wszędzie dookoła. Musisz się tylko otworzyć. Musisz tylko słuchać. - cytat z filmu August Rush. Film był świetny, nie wiem czy o tym pisałam. Za chwilkę biorę się za odpisywanie na wasze komentarze.
Święta. To nie tylko czas tych prezentów, spotkań rodzinny. Te święta dla mnie to także czas na poukładanie sobie tego wszystkiego i zrozumienie pewnych rzeczy. Dziękuje wam za to wszystko co dla mnie zrobiliście, za to, że zawsze gdy pisałam tutaj wszystko co leży mi na sercu, zawsze mnie pocieszaliście. Od dzisiaj trochę zmieniam tematykę bloga. Nie będzie to już użalanie się nad sobą, że chcę aby tak było, a tak nie jest bo jest zupełnie inaczej niż bym chciała. Mam po prostu dosyć już tego wszystkiego i zaakceptowałam te wszystkie zmiany. Od dzisiaj nie napiszę już nigdy o tym wszystkim, tylko tyle zmieniam. Reszta jak zawsze : opisy w tytułach, zdjęcia, filmiki piosenki, notka o całym dniu, przeżyciach. Z góry dziękuje wam za zrozumienie. 
Ostatnie coś co miałam z tym wszystkim związane na komputerze właśnie usunęłam, archiwum. A także te wszystkie notki, z października. Nie chcę wracać i czytać tych wszystkich romantycznych zwierzeń.
Dosyć.
Jednak cytaty postów są cytatami i nimi zostaną.
Jutro wysyłam przelew na opaskę od Ankyl. Aniu jeśli teraz to czytasz to przepraszam, że nie wysłałam przelewu wcześniej, ale jakoś nie mogłam, brak czasu, pieczenie placków i te przygotowania przedświąteczne. Jednak jutro prześlę. 
To taka opaska Usamimi, trochę przypominająca bandanę jednak z drutami w środku i chociaż poszukuję też bandany to tą też sobie zamówiłam. Nie wiecie może gdzie mogłabym kupić bandanę ? Bo jakoś nigdzie nie mogę spotkać, a nie chcę zamawiać na necie (allegro) 
Nie chce mi się dodać żadno zdjęcie, ten cały blogspot się już pierdoli ekhem, psuje. Więc zamiast tego dodam piosenkę 
Nie wiem czy ją dodawałam, ale est świetna <3 :