środa, 27 maja 2015

Jak zacząć blogować? Kilka rad

Wiem, że nie jestem żadną ekspertką w tej dziedzinie i nigdy nie będę. Sporo osób jednak często zadaje pytanie ''Co zrobić żeby ktoś zauważył mojego bloga?'' ''Jak w ogóle zacząć pisać?''Myślę jednak, że po pięcioletnim doświadczeniu mogę cokolwiek o tym napisać.


1. Nazwa
Nazwa powinna być oryginalna. Może to być jakiś twój pseudonim, czy coś związanego z twoimi zainteresowaniami. Pamiętajmy jednak, że jeśli chcemy być zapamiętani nazwa nie może być kopiowana od innej dziewczyny
2. Odpowiedni wygląd
Nie pokazuj nikomu bloga z domyślnym wyglądem! Zadbaj o to, abyś miała fajny nagłówek - to od razu rzuca się w oczy. Jeśli nie potrafisz tego zrobić - nie rób nic na siłę. Poszukaj kogoś kto jakkolwiek się na tym zna, może to być znajomy, a może jakaś blogerka. 
3. Nie myśl od razu o współpracach!!
Często, nawet wśród znajomych spotykam się z takimi stwierdzeniami: ''Masz bloga i ubrania za darmo? Kurczę, dzisiaj zakładam bloga.'' Jak słyszę takie słowa to mam wrażenie, że w kieszeni otwiera mi się niewidzialny nóż. Aby mieć jakiekolwiek współprace trzeba mieć minimum 500 obserwatorów, treściwego bloga i dużą oglądalność. To, że ktoś założy bloga, popisze chwilkę nie oznacza, że od razu będzie zauważony przez wszystkie firmy. Może dla niektórych to przykre, ale tak jest
4. Jak zostać zauważonym?
Wszystko jest bardzo proste. Jest milion blogów, które mają naprawdę ciekawą treść, a zero czytelników. Jak ich sprowadzić? Wystarczy wejść w głąb blogosfery, poczytać inne blogi, zostawić po sobie jakiś ślad. Po jakimś czasie to naprawdę działa!
5. Zdjęcia
Nie każda z was musi mieć drogi sprzęt warty kilka tysięcy. Sama osobiście mam tylko cyfrówkę i dobry aparat w telefonie. Jednak, gdy robimy zdjęcia swoich stylizacji czy czegokolwiek innego - zadbajmy o jakość. Jeśli nie potrafisz odpowiednio przerobić zdjęć w programach graficznych, może ktoś z twojej rodziny/przyjaciół robi dobre zdjęcia? Wybierzcie się razem na sesję!
6. Nie bój się ukrywać bloga!
Chociaż wiem, że nie jest to takie proste bo sama ukrywałam go przez kilka dobrych lat. Teraz się śmieją, hejtują. Nie martw się. Skoro tak się naśmiewają to chyba jednak musi być w tobie coś interesującego skoro śledzą każdy twój ruch na blogu, nie sądzisz?

Na koniec korzystając z okazji, że czekam na paczki od tych sklepów, chciałam wam zrobić przegląd z DressLink oraz CnDirect. Oba sklepy są do siebie strasznie podobne, a asortyment mają wręcz identyczny. Zamówiłam sukienkę i kilka crop topów. Mam nadzieję, że dostarczenie paczki będzie błyskawiczne, a na jakości się nie zawiodę!

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK