piątek, 5 czerwca 2015

#. Summer!

Pogoda za oknem jest wręcz cudowna! Dzisiaj w końcu z Dominiką wybrałyśmy się na zdjęcia, na których wyszłam o dziwo bardzo ładnie. Miałyśmy kilka pomysłów na sesje tematyczne, ale jak zwykle nic z tego nie wyszło i poszłyśmy tam gdzie zawsze - na nasze ukochane stawy. Czekam na kilka paczek, które dopiero pod koniec czerwca zawitają pod moje drzwi, ale mam nadzieję, że wszystkie ubrania na lato, które zamówiłam spodobają się wam!





Zobaczcie jeszcze jakie ciekawe ubrania znalazłam w CHOIES. Jeśli macie jakieś wątpliwości co do tego sklepu to od razu wam mówię, ubrania są świetnej jakości, nigdy się nie zawiodłam zamawiając przez prawie cały tamten rok, a przesyłka jest prawie równie idealna pod względem terminu dostarczenia.

                                                                                KLIK      KLIK    KLIK    KLIK   KLIK