niedziela, 12 stycznia 2014

#. Mix on Instagram- GRUDZIEŃ.

Trochę mnie tutaj nie było, ale to dlatego, że przez ostatni tydzień miałam sporo przedmiotów do zaliczania w szkole. Nie wszystko jest tak jak powinno być, ale trudno, może na koniec roku będzie lepiej. Może w następnym poście Dawid zmontuje już dla was Anti Boyfriend Tag, albo dodam zdjęcia ubrań, które kupiłam ostatnio na wyprzedażach. Czekam aż przyjdą moje martensy ze sklepu, z którym ostatnio nawiązałam współpracę. Mam nadzieję, że na ferie już je będę miała. 

1. Pięć minut przed wyjściem na imprezę Sylwestrową.
2. Pewnej nocy nudziło mi się więc przerysowałam napis z koszulki Nitra.
3. Tradycyjna, codzienna sweet focia.
4. Z Gabrysią♥
5. Pierwsze zdjęcie zrobione Iphonem
6. Wieszaki, Nitro wszędzie!
7. Dziwne włosy mam!
8. Odpowiedź Nitra poprawiająca mi humor na cały dzień :3