piątek, 17 stycznia 2014

#New in: DressLily

Wczoraj przyszły dlugo już wyczekiwane przeze mnie BUTY! Bardzo się ucieszyłam, ponieważ chciałam mieć je na ferie, które oficjalnie dzisiaj się rozpoczynają. Strasznie nie mogłam się doczekać. Ostatnio mam straszne problemy ze snem i ze skupieniem się na nauce, cały czas, do późna siedzę tylko w internecie. Nie wiem od czego się to wszystko zaczęło, ale trwa już od dobrego miesiąca. Mam nadzieję, że przez ferie trochę się pozmienia.
Ale wróćmy do butów. Współpracę z DRESSLILY podjęłam dopiero niedawno, jest to pierwsza paczka od nich. Po raz pierwszy zamawiałam buty przez internet i muszę przyznać, że jestem mega zadowolona! Są tylko trochę za szerokie, ale to wszystko chyba dlatego, że mam trochę chudą stopę, nic więc na to nie poradzę. 
Mam zamiar dodać w przyszłym tygodniu taki post #Selfie with my friends. Będą to wszystkie głupie zdjęcia, które udało mi się w tym tygodniu zrobić z ludźmi ze szkoły. Ich liczba mnie przeraża bo jest ich aż 1046! 









Buty- KLIK
T-shirt- Frontrowshop
Kardigan- F&F
Legginsy- EastClothes

                                          Dziękuję mojej przyjaciółce Magdzie, za zrobienie tych                                                                                               fantastycznych zdjęć.
                                                              Tak kulturalnie i oficjalnie ♥