poniedziałek, 6 stycznia 2014

#. Prezent dla mamy- LOVELYSHOES

Ostatnio zauważyłam, że Blogger strasznie psuje jakość zdjęć, myślałam, że to tak tylko u mnie, ale natknęłam się już na parę blogerek, które napisały to samo. W tym poście chciałam też pozdrowić moją mamę, która przeczytała prawie całego mojego bloga, brawo! Mam dla was dzisiaj zdjęcia, które niedawnoz robiłyśmy z Basią. Jest to pierwsza paczka ze sklepu LOVELYSHOES,  z którym ostatnio zawarłam współpracę. Jedyne co mogę powiedzieć na kurtkę to wow! Generalnie nie jest ona dla mnie, uważam, że bardzo mnie pogrubia. Jest to prezent dla mojej mamy, sama sobie taką wybrała, ale ona oczywi
ście nie da sobie zrobić zdjęć. Z tego co mówiła jest bardzo zadowolona z ciepłego materiału w środku, wymiary są idealne, wszystko tak jak miało być, więc ogólnie jest zadowolona. Mam nadzieję, że współpraca z tą firmą będzie długa. 
Kurtka- LOVELYSHOES






Kurtka- LOVELYSHOES
Legginsy- EastClothes
Sweter- Tally Weijl