piątek, 3 stycznia 2014

#. Wishlist: AUPIE

Kolejny raz miałam okazję skontaktować się z pracownikami sklepu AUPIE. Chyba nie muszę pisać kolejny raz, że uwielbiam takie oryginalne ubrania. Sukienki, bluzy, swetry- wszystko czego chcemy. Bardzo bym chciała z nimi współpracować, może trochę mi pomożecie? Wystarczy oczywiście klikać w linki pod obrazkami, nic więcej. Bardzo zależy mi na tej współpracy, ponieważ oferują naprawdę dużo punktów, a bardzo podobają mi się ich sukienki. Czy ktoś z was może ma z nimi współpracę? Proszę o opinię w komentarzach, chodzi mi o wysyłkę, jakość produktów.
PS. Jutro nagrywam parę filmików! Co chcecie zobaczyć najpierw? 
1. What's on my Iphone?
2. Anti Boyfriend Tag
Piszcie w komentarzach, mi to obojętne, więc pytam was co chcecie najpierw. 
KLIK    KLIK  KLIK  KLIK

KLIK    KLIK    KLIK    KLIK

KLIK    KLIK   KLIK   KLIK