poniedziałek, 30 grudnia 2013

#. 2013 - Podsumowanie i nowe postanowienia.

To będzie jedna z najdłuższych notek. Wiem, że nie będzie wam się chciało tego czytać, ba, chyba mało kto przeczyta całość. Jednak fajnie będzie powrócić do tego podsumowania za parę miesięcy, gdybym napisała to w jakimś notesie, czy na jakiejś kartce zaraz na pewno bym to zgubiła.  Postaram się napisać trochę ogólnie, a także podzielić wszystko na jakieś części. 
Nie będę ukrywać- ten rok był dla mnie wyjątkowy, bardzo dużo się zmieniło, a sytuacje w moim życiu przyjęły obrót o sto osiemdziesiąt stopni. To w tym roku podjęłam pierwsze współprace, odniosłam pierwsze sukcesy blogowe. Były chwile, które chciałam wymazać z pamięci jak i te kiedy szeptałam ''Chwilo proszę, bądź wieczna.''
To właśnie pod koniec tego roku miałam okazję poznać i porozmawiać ze swoim ulubionym youtuberem - NITREM, szansa była przecież jedna na milion, że odpowie na moje pytanie, odpisze na moją wiadomość, a tu stało się. Mam nadzieję, że w 2014r. uda mi się go spotkać gdzieś w realnym życiu. Chociażby w stolicy. Liczę na to i bardzo bym tego chciała.
Poznałam wiele nowych osób, bez których obecnie nie wyobrażam sobie życia. Jeśli to czytacie to dziękuję wam za to, że pojawiliście się w moim życiu. Dziękuję także przyjaciołom, którzy byli i są, mam również nadzieję, że zawsze będą. Dziękuję.
Wiadomo, że parę osób, na które myślałam, że mogę liczyć odeszło- trudno. Przebiegu zdarzeń, słów, które zostały wypowiedziane, a nie powinny niestety nie cofnę. 
Wszystko w tym roku było inne, nawet wakacje- cudowne lato, cudowne dwa miesiące, ale o tym już czytaliście.

Zanim przejdę do najciekawszych zdjęć tego roku przedstawię wam moje plany, marzenia i postanowienia na nadchodzący rok:
1. Spędzić chociaż weekend na wakacjach w Warszawie.
2. Spotkać się i porozmawiać na żywo z Nitrem.
3. Nagrywać więcej filmików na youtube, stworzyć FP- nie bać się.
4. Przełamać strach
5. Ćwiczyć
6. ON
7. Dostać się do wybranego liceum
8. Do urodzin zdobyć 1000 obserwatorów
9. Jeść mniej słodyczy
10. Uśmiechać się każdego dnia

A wszystkim czytelnikom życzę Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego roku! A jeśli napisałyście podobny post, proszę o linki w komentarzu.

2013-BYE, BYE.































yytjyjytjctjtm urmtbyrt