niedziela, 29 grudnia 2013

#. New in: FrontRowShop

Hej! Dzisiaj przychodzę do was z outfitem, który w sumie powinnam dodać już jakiś czas temu, niestety zdjęcia zrobione w tej bluzce troszkę nie wyszły i dzisiaj musiałyśmy wszystko powtórzyć. Dostałam kolejną paczkę ze sklepu FRONTROWSHOP. Jest to chyba jeden z moich ulubionych sklepów, nigdy nie wiem co tam wybrać, a ubrania są bardzo ciekawe. Tym razem zawitała do mnie biała koszula, niestety za dużo, tradycyjne skrepetki i bardzo ciekawa bluzka. Przy zamawianiu jej w ogóle myślałam, że jest to coś jak sweter, jednak kiedy odpakowałam paczkę poczułam lekkie rozczarowanie. Wszystko się zmieniło kiedy ją założyłam. Uważam, że ma ciekawy, oryginalny krój, który nie łatwo ogarnąć. Bardzo pasuje do każdych legginsów. Jedynym chyba jej minusem jest to, że z tyłu jest trochę za krótka, zresztą zobaczcie sami.




Legginsy Frontrowshop 
Bluzka- KLIK

koszula- KLIK
Skarpetki- KLIK