piątek, 27 grudnia 2013

#GIVEAWAY with DRESSALE!

Chwilkę zeszło mi załatwianie wszystkiego, ale w końcu jest! Pierwsze, oficjalne rozdanie! DRESSALE jest sklepem internetowym z najpiękniejszymi i najbardziej oryginalnymi sukienkami jakimi widziałam! Wiadomo, że zbliża się nowy rok, nowe przyjęcia, bale, na pewno każda z was potrzebuje sukienek. O co chodzi w rozdaniu?


Każda osoba biorąca udział dostanie kupon warty 30$. Wiadome, że za taką sumę nie kupimy sukienki, ale z tego co widziałam można tam kupić wiele dekoracji jak i rzeczy przydatnych w domu (lampy, kieliszki itd) Brzmi świetnie, prawda?
Dwie wybrane osoby przez właściciela sklepu otrzymają jedną cudowną sukienkę.
Brzmi świetnie, prawda?
Co musisz zrobić, aby wziąć udział? To parę kroków. Nie musisz posiadać bloga, wystarczy konto google. Trzeba wykonać następując punkty:

0. Zaobserwuj mojego bloga.
1. Zarejstruj się na stronie internetowej sklepu: KLIK
2. Polub Dressale na Facebooku: KLIK
3. Jeśli posiadasz konto na Twitterze, zaobserwuj Dressale: KLIK
4. Zostaw swój adres e-mail w komentarzu.
5. Wybierz swoją sukienkę tutaj: KLIK

Rozdanie trwa do 15 stycznia. Wyniki podam jak najszybciej, pamiętajcie, że nie ja decyduję o zwycięzcach.