piÄ…tek, 27 stycznia 2012

patrzeć w Twoje oczy i nie widzieć poza nimi świata




Hej, właśnie dołączyłam się do akcji Polskich fanów 1D, w której będziemy wysyłać im różne filmiki, listy i paczki. ^^
Nie wiem czemu, ale jakoÅ› ostatnio nie mam weny na notki. UzależniÅ‚am siÄ™ od jednego filmiku, który zaraz wam przeÅ›lÄ™.  Pewnie wiÄ™kszość z was ma teraz Ferie, ja niestety mam je dopiero od 30 stycznia :( Haha, ale wtedy to wy już bÄ™dziecie chodzić do szkoÅ‚y, a ja bÄ™dÄ™ odpoczywać przez dwa tygodnie. Oceny na półrocze już wystawione ^^ Z zagrożenia z Fizyki wyszÅ‚am na 3 ! A z matmy, mam 4 ! Dziwne, bo z matematyki miaÅ‚am zawsze 3, w szóstej. A u was jak z ocenami ?
W sobote, albo w czwartek miaÅ‚a być u mnie dyskoteka karnawaÅ‚owa, ale jej chyba nie bÄ™dzie.  GÅ‚upio zrobili bo co im szkodzi zostawić salÄ™ trochÄ™ dÅ‚użej np. W sobotÄ™ majÄ… dzieci, dekoracje bÄ™dÄ…, nawet za DJ nie muszÄ… pÅ‚acić, bo gra za free. Szczerze to mogli by odwoÅ‚ać ten bal karnawaÅ‚owy dla dzieci bo muszÄ… pÅ‚acić za kolejny szajski zespół jaki tam bÄ™dzie.  Å»al, Å»al -,- Ja chcÄ™ dyskotekÄ™ ! No i wakacje oczywiÅ›cie ! Jeszcze 159 dni. 

dzisiaj kilka województw w tym moje - podkarpackie, zaczeło juz ferie!! :D