czwartek, 2 lutego 2012

Każda łza ma przypisaną swoją własną historię.

Nie wiem co się działo przez ostatni czas, ale nie mogłam dodać żadnej notki na bloga. Gdy próbowałam coś pisać to cały czas coś się zacinało. Ściągnęłam już polepszoną przeglądarkę i myślę, że już wszystko będzie okej, bynajmniej mam taką nadzieję.
Przez ten czas, który nie pisałam bardzo wiele się pozmieniało. Osoby, którym wcześniej ufałam są ... (nie będę cytować słów Agi). Teraz są ferie, czyli dwa tygodnie spokoju od szkoły i wkurzających mnie tam kilku ludzi. Całe szczęście, no, ale cóż trzynastego lutego znowu będzie trzeba tam wracać. Oglądać to wszystko. Pozdrawiam kilka osób, które czytając to szydzą sobie między sobą, chodzi mi tutaj o A,S,A. Wcześniej trochę o nich pisałam, ale żałuję każdego kliknięcia w klawiaturę o nich. Tak, tak to o was, fałszywych, zakłamanych ludziach, którym poprostu nie da się ufać, ale co ja będę o was pisać, przecież blogi nie są po to aby pisać o takich ludziach. A teraz coś do was od kogoś innego : Żebyście się czasem nie zesrały ze swoich śmiechów, chichów podczas czytania tego.
Jestem u Agi, nie mam tutaj żadnych obrazków więc wstawię jakiś filmik One direction.  Może nie każdy z was lubi ten zespół, ale ja poprostu staram się być sobą i słucham co mi się podoba, a nie to co słuchają wszyscy -,-