piątek, 3 lutego 2012

Kiedy powiedziałam ci co leży mi na sercu, odszedłeś.

No, już za tydzień o tej porze, będę myślała, że jeszcze tylko sobota, niedziela no i do szkoły. Matko, nie chcę. Dzisiaj tak fajnie mi się spało. Wstałam o dwunastej O.o No, ale nic w tym dziwnego skoro wczoraj w zeszycie różowym-słitaśnym flamastrem pisałam Wszystkie powody... (...) w punktach. Narazie mam dwie strony.  Na bestach przeczytałam nie dawno, że do wakacji zostało jeszcze 21 tygodni. Przeżyliśmy już 51.08 % tego roku szkolnego. Szybciej, szybciej, no niech ten czas szybciej lecii ! Kiedyś pisałam wam o dyskotece. Oczywiście jej nie było -,- Może to nawet lepiej. Będzie na walentynki, nie wiem czy na pewno, ale chyba dokładnie 14 lutego. Oby, bo w środę mamy fizykę, a nauczyciele w naszej szkole zwykle po dyskotekach na drugi dzień nie pytają ^_^