sobota, 4 lutego 2012

Pamiętasz? bez jakichkolwiek 'zawsze na zawsze', mieliśmy być ważniejsi od słów, być tylko dla siebie, przeciw wszystkiemu

Niedawno wstałam... Nie wiem co będzie jak skończą się ferie, za nic w świecie nie wstanę zamiast pierwszej, o siódmej :o
Postanowiłam zrobić notkę z pytaniami. Kiedyś na wakacjach też taką zrobiłam. Polega to na tym, że w komentarzach zamieszczacie pytania do mnie, jakie chcecie, byleby nie były za bardzo prywatne. Ilość pytań ? Nieograniczona ^_^ Jeśli będzie ich dużo to odpowiedzi będą dziś wieczorem, ale jeśli będzie ich mało no to się jeszcze poczeka ;-*
Właśnie tak sobie przeglądam różne ubrania na szafie.pl i na serio tam są rzeczy, których nie znajdę w żadnym sklepie. Taka jedna dziewczyna robi szorty z Flagą USA, jakie zawsze chciałam, a nigdzie nie moglam spotkać i sobie je chyba zamówię, ale to jeszcze nie . Właśnie przed chwilką natrafiłam na conversy, idealne, mój rozmiar, nowe, sprowadzane z USA. Może sobie kupię je na urodziny ^_^




Nie mogę przestac tego oglądać, tak jak kiedyś Danza Kuduro z nimi ^^