sobota, 4 lutego 2012

Chciałabym być z Tobą taka szczęśliwa tak jak w tamte dni. skryta w Twoich ramionach wiedziałam, że mam wszystko to czego pragne.

Nie wiedziałam, że w tak krótkim czasie będzie aż tyle pytań : o


1. Jaki jest twój ulubiony kolor ?

Zależy. Najbardziej uwielbiam czarny no i czerwony ^_^

2. Twoja ulubiona piosenka 
One Direction - One thing , One Direction - What makes you beautiful

3. Twój ulubiony zespół ?
One Direction <3 To chyba widać.

4. Twoje zainteresowania.
Hm... Wcześniej to było rysowanie. Jednak teraz dałam sobie z tym spokój -,- Myślę, że mogę napisać tutaj, że kocham pisać opowiadania.

5. Ulubiony kraj ?
Nigdy nie byłam gdzieś tam za granicą, tylko jak byłam mniejsza to jeździłam gdzieś tam, ale ze wszystkich filmów to chyba Grecja.

6. Twój styl.
Nie mam określonego stylu, ubieram się w co chcę, jak mi pasuje.

7. Ulubione książki ?
Chodzi ci o dział czy tytuły ? Jeśli chodzi o działy no to w większości to fantastyka. Czerwień rubinu, Blask, Błękitnokrwiści, Saga Zmierzch.

8. Mój kolor pokoju.
Różowy -,-

9. Najlepsze kumpele.
A, M i B <3.

10. Najgorszy wróg. 
Jest ich kilka -.-

11. Twoja przyczyna założenia bloga ?
Nie było jakiejś tam wielkiej przyczyny. Tak poprostu coś we mnie powiedziało żebym założyła bloga, to nie jest mój pierwszy blog. Swoją historię z blogami zaczęłam już w trzeciej klasie podstawówki, prowadziłam różne blogi, z opowiadaniem, nawet z Justinem Bieberem, aż w końcu w październiku założyłam tego. Z początku miał to być blog o rysunkach z czasem jednak przerodził się w bloga o mnie.

12. Blogi, którymi się inspirujesz? 
Znaczy się, nie inspiruję się nikim. Nie jestem tam żadną kopiarą ankyl czy kogoś. 

13. Kiedy zrobisz jakieś rozdanie ?
Od dawna planuję je zrobić, jednak nigdy nie wiem co i jak. 

14. ulubione blogi ?
Jest ich bardzo wiele. Nie pamiętam adresów więc będę podawała tak jak je pamiętam. 

- Myśli czyste jak powietrze.
- Nikt ważny.
- Blog Nel.
- Blog majty.
- Blog no ewentualnie.
I wiele, wiele więcej.
15. Liczba twoich wpisów na blogu 
Piszę aktualnie 382 ^^

16. Gdzie jeszcze masz konto ? portale społecznościowe/blogi ?
Facebook, twetter,moblo, szafa.pl, photoblog, pinger, tumblr.

17. Ulubione buty.
Oczywiście, że trampki. Zamierzam kupić trampki Converse, jeszcze nigdy ich nie miałam.

18. Ulubiony przedmiot / najgorszy przedmiot.
Plastyka / Fizyka,chemia, biologia, Geografia i cała reszta -.-

19. Najlepszy blog wsród obserwowanych ? mozesz podac kilka.
Nie ma najlepszego. Jest ich dużo ^_^

20. Kolor twoich włosów.
Trudno go określić, ani blond, ani nie wiem. Takie nie za ciemne, ani nie za jasne -,-

21. Jeśli miałabyś się farbować to naa ?
W wakacje zamierzam przefarbować włosy po kolei na niebiesko, czarno, czerwono *.*

22. Plany na wakacje ?
Spacery z Deassy i Basią jak zawsze ^_^ No i obóz z A i M ;-*

23. Twoje marzenie ?
Żeby zniknęły niektóre twarze = zniknęły problemy.

24. Data urodzenia ?

3 marzec 1998 roku godzina 16.00 ^.^

25. Od kiedy masz bloga ?
25 lub 26 października 2010

26. Kraj do któego chciałabyś pojechać ?
Japonia, Grecja.

27. Morze czy góry?

Oczywiście, że morze <3

28. Taniec czy śpiew ?

Ani to, ani to, no, ale jak musze wybrać to taniec.

29. Włosy : krótkie czy długie.
Zawsze chciałam mieć długie, jednak co chwila je obicnam -.-

30. Jak spędzasz tegoroczne ferie ?
Spotykając się prawie każdego dnia z A i M :)

31. Twój telefon ?
Lg Bali -,-

32. Telefon jaki chcesz mieć ?
Mimo złych opinii nokia c3, nokia e72.

33. Wymarzony prezent na urodziny.
Hm..... ^_^ Pamiętnik z claires taki wielki z napisem fairytale ending, coś z 1D, bluza 1D, taki pierścionek na dwa palce z krzyżem, Trampki converse, 

34.  Twoje zestawienie stroju na codzień.
Szeroka bluza i czarne dresy ze ściągaczami.

35.  ulubiony kolor sukienki, trampek, torebki, rurek /spodni/ , bluzek.
Sukienki - czerwony, czarny lub taki jasno brązowy, Trampek - czerwony, czarny. Tiorebki - czarny, Rurek - czarny, Bluzek - czarny. Wspominałam, że lubię czarny ^_^

36. Opisz swój pokój.
Co ja się będę rozpisywać prostokątny i różowy w dwóch odcieniach.

37. Najlepsze miasto nad polskim morzem.
Łeba, Władysławowo.

38. Jakiej rasy jest twój pies?
Shih tzu ^^

39. Jak się wami twój pies ?
Deassy.

40. Co byś teraz zjadła ?
Pizzę 13 z Pizzeri Torrino 

41. Ulubione miejsce w domu.
Kaloryfer w moim pokoju, potrafię tam siedzieć cały dzien ^_^

42. Ulubiony serial ?
w11, na wspolnej.

43. Ulubiony program tv.
Brak -.-

44. Ulubiony lakier do paznokci.
Czerwony z Rimmel.

45. co chciałabyś zmienić/dodać w swoim pokoju?
powiesić wielką flagę USA i ponaklejać wszędzie zdjęcia Oo

46. Jaką masz grzywkę.
Na bok.

47. ulubiony postać z jakiegoś zespołu muzycznego ?
Zayn Malik z 1D

48. Ulubiony zespół.
One Direction.

49. Ulubiona pora roku ?
Lato

50. wymarzone ubranie, jakie chciałabys kupić.

Spodnie i szorty z flagą usa

51. Imię pierwszej miłości
Coś co uważałam na serio nazywało się Eryk -,-

52. dzień w którym byłaś najbardziej szczęśliwa.
28 października 2010
53.dzien o ktorym wolałabyś zapomnieć.

1 listopada 2010r.

54. Urodzinowe plany.
około 15 osoba impreza :)

55. Najważniejsza dla ciebie data.
Za dużo do wymieniania ^_^