niedziela, 26 lutego 2012

miłość - miłoś - miło - mił - mi - m - widzisz jak miłość może szybko zniknąć ?


Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na wszystkie komentarze, na waszych blogach. Wiem, że zaniedbałam trochę prowadzenie bloga, nie pisałam prawie przez cały weekend, ale to z powodu w sumie sama nie wiem czego. Na wf w piątek mieliśmy sprawdzian, skok w dal z miejsca i gibkość. Kurwa, skakania mi się zachciało -,- W sobotę się z łóżka podnieść nie mogłam, ale już wieczorem i w nocy było lepiej, pojechałam do pizzeri ,dzisiaj też, poszłam do kościoła. Chodzę trochę jak jakaś kaleka O.o 
Strasznie mi się nudzi, nie mam już co czytać oprócz Letniej akademii uczuć. Miałyśmy iść w środę do biblioteki, ale z powodu Środy Popielcowej, nie poszłyśmy. Może pójdziemy w tym tygodniu.
Niedługo powstanie nowa strona bloga : Inspiracje. Nad, którą obecnie pracuję. Kto wie, może pierwsze posty na niej pojawią się za momencik :)