piątek, 24 lutego 2012

Popełniłam wiele błędów, wiem. Ale dzięki nim nauczyłam się, że życie nie jest takie proste i trzeba nauczyć się walczyć z każdą przeciwnością losu. Być silnym, nie poddawać się. Tylko wstać i walczyć o to by było nam jak najlepiej. Walczyć o swoje szczęście.





Ta melodia mnie przeraża :o jak jakaś z horroru . 
W końcu weekend. Dośc wyczekiwany przeze mnie. Kupiłam sobie dzisiaj w końcu bluzkę z flagą Wielkiej Brytanii ^^ A jeszcze od jutra dokładnie tydzień i moje urodziny ! Uważam, że ten tydzień bardzo szybko zleci, przygotowania, pieczenie torta, i te sprawy. 
Niedawno miałam kartkówkę z matmy i naszym strzelaniem razem z M  i A dostałyśmy pały, nie no co ja piszę, M ma dwa ! 
Wczoraj mnie wzięła wena na rysowanie, ale Basia jest jeszcze w szkole na jakimś kółku więc nawet jej nie mówiłam żeby mi skanowała. 
Na informatyce razem z M siedziałyśmy na szafie.pl upatrzyłam sobie świetne sukienki na lato, ale jakoś teraz mogłam znaleźć tylko jedną bo reszty nie dodałam do ulubionych.


  Co o niej sądzicie ? :)
Jak na obóz, na przyszły rok według mnie jest świetna !