poniedziałek, 6 lutego 2012

Wszyscy tego chcą. czysta karta, nowy początek. jakby tak miało być łatwiej. spytaj o to gościa, który wtacza głaz pod górę. nie ma nic łatwego w zaczynaniu od nowa. absolutnie nic.

Hej.
Dzisiaj od rana sprzątałam pokój. Nadszedł chyba na to czas. Musiałam poświęcić połowię dnia na to wszystko. Teraz wszystko mam poukładane, w każdej szafce panuje idealny porządek. Jak chcecie to mogę pstryknąć zdjęcie i wstawić tutaj, mojego idealnie posprzątanego pokoju. Tylko kurde muszę w końcu wziąść się kiedyś za ściany i  w końcu przywiesić tą flagę WB, którą namalowałam już nie wiem jakieś pół miesiąca temu.
Podczas dzisiejszego sprzątania wpadł mi do głowy pewien pomysł. Co powiecie na ROZDANIE ? ^^  To by było takie urodzinowe. Wiem, że na pewno w skład rzeczy to wygrania wchodziłby oklejony notes i brulion. Tylko ja jeszcze ogólnie muszę się dowiedzieć od innych blogerek co i jak z wysłaniem tego i ile to kosztuje. Może ktoś z was wie ? Jak tak to napiszcie w komentarzu : )
Basia gdzieś pojechała... A szkoda, bo miałam ją zaprosić i namówić żeby zrobiła mi jakieś paznokcie, ściągnęłam z neta różne takie obrazki i może jej się uda. Co ja gadam na pewno jej się uda ! Tylko szkoda, że dzisiaj jej nie ma.

Wiem, ze obiecałam inspiracie paznokci, ale strasznie ciężko ładują mi się zdjęcia przy czym komp się zacina.