środa, 8 lutego 2012

I powinieneś napisać sobie na bluzie: ,,Ostrzeżenie: jestem debilem. Zakochujesz się we mnie na własne ryzyko".

Nie dodawałam wczoraj żadnej notki, ponieważ były u mnie A i M, było strasznie fajnie. Większość czasu spędziłyśmy w moim pokoju śmiejąc się, robiąc zdjęcia i podarłyśmy taki zeszyt. 


Znalazłam w nim ciekawy tekst, który napisałam na początku szóstej klasy :


` Chciałabym, żeby nasze życie było jak w bajce. Nasze - moje i twoje. Byłabym wtedy królewną w długich rozpuszczonych włosach, z koroną na głowie, w pięknej, długiej złocistej sukience. Bajka to świat bez smutku i łez. To kraina wiecznego szczęścia, radości i uśmiechu. Błądziłabym samotnie po lesie zbierając kwiaty z pięknej, kolorowej łąki. Doszłabym do strumienia, w którym woda byłaby błękitna jak niebo.
Wtedy zobaczyłabym ciebie. Wysokiego, przystojnego jak zawsze, siedzącego na wielkim kamieniu nad rzeczką, cicho o czymś rozmyślając.  Po spojrzeniu na ciebie utonęłabym w twoich cudownych oczach. Pokochałam cię już od pierwszego spojrzenia zanim jeszcze tak dobrze cię nie poznałam. Wydawało mi się, że ty też coś do mnie czujesz. W bajce z pewnością by tak było... `Żyli długo i szczęśliwie` Bylibyśmy razem i mieszkalibyśmy w pięknym pałacu, ale to tylko bajka...
Trzeba zacząć żyć rzeczywistośc ią, naszy, ponurym, prawdziwym światem. Żyjemy w krainie smutku, łez, rozpaczy, fałszu, nieszczęśliwej miłości. Nie warto marzyć, i tak nic się nigdy nie spełni. Żyjemy z nadzieją na lepsze jutro. Zamykamy oczy i staramy się zobaczyć lepszy świat, który tak na prawdę nie istnieje.`




Nie mogę przestać się z tego śmiać, ale to było dawno -,- Jak wspominam to wszystko to doskonale do tła moich myśli pasuje piosenka Kawu - nie ogarniam.
Kupiłam walentynki ! ^^ W końcu ! i to chyba najtaniej jak się dało. W jednym sklepie były po 2.50, a tam gdzie kupiłam no to po 1 zł ! Kupiłam 15, a w domu wcześniej miałam 7, więc razem mam 22 ^_^