piątek, 2 marca 2012

Po prostu bądź sensem mojego istnienia. Bądź kimś, kto nigdy mnie nie ocenia.

No to już jutro. Kończę 15 lat ^^
Z samego rana, na korki, potem prosto do mnie z A i M. Rozstrzygnięcie zakładu, chwila prawdy i nasza misja na obozie. Później o 13 przychodzi cała reszta czyli kilku chłopaków. - Tak. Tak świetnie zapowiada się jutrzejszy dzień, chociaż jego początek wolałabym zmienić.
Doszły mi dzisiaj te conversy. Miałam dosyć czekania i wydzwaniania po sklepach bo dostawa miała być już jakieś dwa tygodnie temu, więc zamówiłam na allegro. Przed wczoraj poszedł przelew, a dzisiaj gdy byłam w szkole przyjechał z nimi kurier ^^
Dziś mieliśmy na serio tylko dwie lekcje - Polski i Informatykę. Reszta to luzik, plus dwie godziny spotkania z podróżnikiem, co wcale nie było takie nudne jak się na początku zdawało (trzask.pl - strona tej babki)