niedziela, 4 marca 2012

brakuje mi tych dni, kiedy wszystko było tak zajebiste proste.

Wczoraj było fajnie. Dostałam świetne prezenty :
- płytę One Direction <3
- książkę Tajemny Krąg
- Książkę Zaćmienie.
- Zestaw takich szufladek, jakby szkatułka.
- Taka sukienka, wieszaczek na biżuterię.
- Szkicownik
- Misia
Wszystkie mi się podobają, zdjęcie postaram się wstawić jutro. 
   Niedawno minęło pięć miesięcy od tej całej histori w październiku/listopadzie. Teraz na myśl o tym, że miałabym niby przeżywać to jeszcze raz to chce mi się śmiać. Za nic w świecie nie popełniłabym tego samego błędu. Nie wiem w ogóle, jak mgołam być taka ślepa.. ale okej, szkoda moich palców na rozpisywanie się o tym.
   Dzisiaj mogłam wyspać się do dwunastej. Wczoraj wstałam bardzo wcześnie, a dziś idę do kościoła na popołudnie, czyli na piętnastą. 
   Obecnie siedzę sobie, popijam colę i zajadam się czekoladą ^^


Nie wiem czy wszyscy zauważyliście, ale powstała właśnie nowa strona. Będziecie mogli czytać na niej moje amatorskie recenzje do książek, które czytam bądź czytałam.
Przede mną duża kolejka książek do czytania. Dziś skończyłam Letnią akademię uczuć i zaczynam Tajemny Krag od A, później Nostalgia Anioła, Ciężar milczenia i Naznaczona.