wtorek, 22 maja 2012

- dlaczego za mną idziesz ? - chciałem powiedzieć Ci, że Cię kocham. - widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki. -jakiej przyjaciółki ? - jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza, stoi za Tobą. - ale tu nikogo nie ma. - widzisz, gdybyś mnie naprawdę kochał, nigdy byś się nie odwrócił ..


Cześć tutaj Faith. Jutro zapowiada się luźny dzień w szkole. Nie mamy Fizyki, ani Matematyki.Dzisiaj tak gorąco, a ja nie mam co robić... Chyba wezmę później zacznę uczyć się na Geografię na za tydzień O.o Nie no żartuję. Zaczęłam czytać Intruza. Wydaje się być całkiem ciekawą książką, a co najlepsze - strasznie wciągającą. Jest gruba niczym niektóre części Harrego Pottera, ale myślę, że zapowiada się fajnie.


    Zdjęcie Deassy zrobione w zeszłym tygodniu. :3  Ach cóż za poza :3
Mam do was pytanie, znacie jakieś ciekawe książki z motywem aniołów, wampirów, nieśmiertelnych itp ? C: